22 martie 2010

maraton de canoe indiana in 2009

Cei care fac sporturi nautice cred ca imediat sunt electrizati la vestea unui concurs in perspectiva, asa am fost si eu cand am aflat in iulie 2009 ca se organizeaza un concurs de canoe indiana, pe distanta de 20 km, pentru amatori. inainte cu un an participasem cu colegii de la Arad la un concurs asemanator pe Cris  in Ungaria  si stiam ca lumea deacolo concureaza cu seriozitate, si desi sunt amatori  sunt adversari  care nu trebuie scosi din calcule.
  Asa ca repede m-am pus pe treaba, aminceput sa organizez o echipa, foarte repede ne-am adunat 3  al 4 lea liipsea, dar aveam si alte lipsuri.... barca, de unde barca si pagai..asa ceva la noi in tara mai greu gasesti si daca gasesti  e scump.... este internet repede cauta o barca am si gasit-o  tot in ungaria la second, putin cam uzata, dar nu aveam pretentii sa fie noua la banii aceeia (1000 ron cu tot cu pagai) deci totul este pe calea cea buna.
  Am gasit si al patrulea om, urmeza antrenamentele, avem la dispozitie aproape o saptaman sa ne antrenam,  in care  am reusit sa iesim de 3 ori  fiecare fiind ocupat, e greu sa-ti sincronizezi programul, dar am reusit, ne-am obisnuit cu barca ,suntem pregatiti
  La concurs  o sa vedeti si voi in poze , ne-a intampinat un numar mare de concurenti nu mi-a venit sa cred ca acesti oameni  au venit aici toti din diferite colturi ale tarii(chiar daca ungaria nu e asa mare) sa participe la o competie de 20 de kilometri care dureaza intre 2 si 4 ore (depinde cat de buni sunt vaslasii)  si  sunt in stare sa plateasca o taxa de participare, noi am venit cu prietenii familiiel amadus si copii cu noi, dar cam asa faceau tot, era un eveniment pt intraga familie. Cazare.. contra cost la cort(pe teritoriul unei baze de agrement) si crede-ti-ma assa bine am dormit  in mislocul naturii incat i-mi venea sa mai stau cateva zile, defapt toti  mai doream sa lungim aceasta mica excursie  dar... acasa ne asteapta lucrul, treaba fiecare cu ale lui...
  Concursul a fost  exceptional organizat, para amatoresc un pic, dar foarte eficient  jos cu palaria, aveam pe parcursul celor 20 km si 2 portiuni de transpunere a barcilor de pe Crisul mort pe  Crisul viu, aceasta consta in alergarea  cu barca in mana si nu-i usor sa alergi cam 800m cu ditamai copaia in mana(ne-am facut kingi ca cei care muta mobila) dar totul a iesit foarte bine am reusit sa ne clasam pe locul 3 din peste 50 de echipaje, dar culmea este ca in echipajul locului 1 era si o doamna la 40 de ani care nu tragea mai putin decat colegii sai de gen masculin, cu asa adversari  a fost o onoare sa concuram.
 atasez  si un albun foto pt a putea viziona unele momente ale aceste "deplasari"
http://picasaweb.google.com/114988354379446096784/KenuCanoeMaraton2009#

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu