5 decembrie 2010

Eskimo kayak club a inaugurat peretele artificial de catarat!!!


  Ce sa caute un perete de catarat, mai precis boulder, intr-un club de kaiac ??? Asta s-ar intreba toti, dar dupa  prima incercare.... a-ti spune ca "E FAIINNN DAR AL DRACULUI DE GREU".Da acest perete nu a fost inventat de mine sau nici macar nu am vazut la vre-un club din strainatate sa aiba asa ceva, dar am observat ca sporturile cum ar fi kaiacul si cataratul, pot fi practicate in paralel (asta am vazut la straini)  am si incercat, adica am practicat si  eu la un anumit nivel (nu prea extraordinar)  dar deja aveam cunostintele de baza..... totusi am ramas la kaiac.
      Dintr-o data mi s-a facut dor de  catarat si mi-am dat seama repede ca nu as putea face fata pe nepregatite si ma gandeam ca poate  un perete mic de antrenament ar ajuta apoi cand se face primavara as putea si eu catara cate un pic,  apoi .... m-am gandit de ce sa fac eu forta cu fiare.... cand pot sa catar pe un perete, lucru care necesita (si dezvolta) forta generala si e orienteaza exact sper grupele musculare angrenate si in kaiac. acesta va fi totodata si un experiment de pregatire dar si o sursa de distractie pt zilele friguroase de iarna cand nu prea i-ti vine sa faci nimic.Va iesi ce va iesi, dar va fi placut e sigurr!!!!
 Atasez si o poza si un filmulet ca sa fie clar despre ce este vorba


nu va abtineti cu parerile ;)

5 comentarii:

  1. Putin mai inalt daca era peretele, era perfect. Ai grija ce e periculos, daca alunecai si juleai catelu :)

    RăspundețiȘtergere
  2. corect Stefane, cred ca dupa filmare l-a apostat cu o bata ca pe Satu Ocna

    RăspundețiȘtergere
  3. catelul face parte din decor :D este mascota clubului si se numeste muffy

    RăspundețiȘtergere
  4. si referitor la inaltimea peretelui ....
    ai dreptate si mie-mi place sa catar in sus si nu aiurea asa, dar ce sa fac daca locul este limitat doar 3m20 apoi asa macar nu e asa periculoss :)

    RăspundețiȘtergere